Levering
Wij hebben meer dan 3000 artikelen direkt op voorraad deze worden na ontvangst betaling verzonden binnen 24 uur.
** Nieuwe artikelen of aanvullling voorraad worden verzonden wanneer deze binnen zijn de afwijkende levertijd vind u bij het bestellen..**
Producten op voorraad
Normaal gesproken zijn de artikelen die op de webshop te bestellen zijn op voorraad. Omdat de aantalen die besteld worden sterk kunnen fluctueren kan het voorkomen dat een product niet meer op voorraad is.
Als een product niet op voorraad is staat dit duidelijk bij het product vermeld.
Een artikel dat niet op voorraad is kan wel in het winkelmandje geplaatst worden en ook besteld worden. Houdt er rekening mee dat wij geen deelorders versturen. Uw bestelling wordt door ons verwerkt en zodra de ontbrekende producten weer op voorraad zijn wordt uw order compleet verstuurd. Wilt u niet wachten tot een product weer op voorraad is, bestel het dan niet mee met een order die u al eerder nodig heeft.
Het kan in sommige gevallen 4-7 werkdagen duren voordat een product weer op voorraad is. Het bestellen van producten op aanvraag in plaats van in bulk helpt de overproductie te verminderen, dus bedankt voor het nemen van doordachte aankoopbeslissingen!
Verzendkosten binnen NL.
Vanaf 50 euro gratis bezorgen.
Pakket 1 tot 10 kilo € 4,95
Vervoerder Post.nl U ontvangt een track en trace via de email..Het pakket wordt eenmaal bij u aangeboden, 95% zijn brievenbus pakketten dus hoeft u er niet voor thuis te blijven, deze worden bij u in de brievenbus geleverd. Mocht het geen brievenbus pakket zijn en bent u niet thuis op geplande leverdatum zal het pakket bij de buren ook aangeboden worden in dat geval kunt u via track en trace waar uw pakket geleverd is. Mocht dit niet wenselijk zijn dan kan via de door u ontvangen track en trace het pakket verplaatst worden naar een andere bezorgdag.
Vervoerder UPS U ontvangt een track en trace via de email..Het pakket wordt eenmaal bij u aangeboden, 95% zijn brievenbus pakketten dus hoeft u er niet voor thuis te blijven, deze worden bij u in de brievenbus geleverd. Mocht het geen brievenbus pakket zijn en bent u niet thuis op geplande leverdatum zal het pakket bij de buren ook aangeboden worden in dat geval kunt u via track en trace waar uw pakket geleverd is. Mocht dit niet wenselijk zijn dan kan via de door u ontvangen track en trace het pakket verplaatst worden naar een andere bezorgdag.
Verzenden Belgie en Luxemburg (levertijd c.a. 3 dagen)
Vanaf 150 euro gratis bezorgen.
Vervoerder DPD of UPS Pakket 1 tot 5 kilo €7,95
Verzenden Frankrijk (levertijd c.a. 3 dagen)
Vanaf 200 euro gratis bezorgen.
Vervoerder DPD of UPS Pakket 1 tot 5 kilo € 9,50
U ontvangt een track en trace via de email..Het pakket wordt eenmaal bij u aangeboden en wanneer u niet thuis bent wordt uw pakket de eerstvolgende werkdag bij het dichtsbijzijnde parcel shop afgeleverd, u krijgt een briefje van de bezorger in de bus waar en vanaf wanneer u het pakket kunt afhalen.
Verzenden Duitsland levertijd c.a. 3 dagen)
Vanaf 200 euro gratis bezorgen.
Vervoerder DPD of UPS Pakket 1 tot 5 kilo € 9,50
U ontvangt een track en trace via de email..Het pakket wordt eenmaal bij u aangeboden en wanneer u niet thuis bent wordt uw pakket de eerstvolgende werkdag bij het dichtsbijzijnde parcel shop afgeleverd, u krijgt een briefje van de bezorger in de bus waar en vanaf wanneer u het pakket kunt afhalen.
Bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en zal dezelfde dag verzonden worden mits voor 16:00 besteld en de volgende dag/avond bezorgd. Zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Mini Fashion is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in December kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend.
Mini Fashion streeft ernaar om binnen 24 te versturen na ontvangst van betaling.** Mits u een artikel op voorraad besteld heeft.
– Betaalt u met iDEAL ,Credicard of Bancontact dan wordt uw bestelling binnen 24 uur verzonden.
– Betaalt u met een overschrijving dan wordt uw bestelling na ontvangst van uw betaling verzonden. Dit kan 1 tot 2 werkdagen langer duren.
Indien u 7 werkdagen na betaling uw bestelling nog niet heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk om dit aan ons kenbaar te maken via e-mail.
Heroepingsrecht/ Retourneren :
U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, kunnen er bij u kosten in rekeing gebracht worden. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of email)
op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (Heroepingsformulier pdf), maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook gebruikmaken van het (Europees modelformulier. pdf) voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet . Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons
terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen
hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Wanneer u gebruik maakt van ons retourlabel, is de retourzending gratis. Indien u de bestelling op een andere wijze retourneert zijn de kosten van het terugzenden van de goederen voor uw rekening. Ons retouradres Mini Fashion Veldzicht 182 2543RZ Den Haag. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."
KLACHTENAFHANDELING
"We raden U aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@minifashion.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
"Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."
"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."